Lunchat på Gräddhyllan

Idag har jag ätit lunch med Maria :) Va ett tag sen vi sågs, men nu blev det av :D Vincent var ju självklart med, han är sååå söt. Tänkte åka hem till dom någon dag och se hur dom bor, har ju inte varit där än. Å då måste jag få lukta lite mer på den lille killen.... Blev mycket förlossning snack och mycket bebis prat, me det har jag inget emot...tycker det bara är mysigt att höra på, även om förlossnings historian inte låter så kul. Men en dag ska jag också klara av det häftiga!!

Har precis påbörjat min receptbok, där jag ska samla massa mumsiga recept hade jag tänkt :D Kan vara bra att ha när fantasin tar slut... Någon som har något gott att dela med sig av kanske??

Strax ska jag iväg till stan, för att sedan gå hem till en arbetskompis och tjata lite skit och umgås....ska bli jätte kul att se hur hon bor och träffa tjejerna :D Blir nog god mat och lite vin, så babbel kommer det vara gott om :P

I morgon är det skola igen, har en föreläsning bara, sen blir det till att baka en banankaka på de övermogna bananerna som ligger här i fruktkorgen.

Vi kanske åker till Göteborg i morgon....annars blir det en annan gång, kanske nästa helg. Vill shoppa! Men pengarna börjar ta slut!

Puss o hej, måste göra min i ordning nu.

Kommentarer
Postat av: bella

gött med banankaka ;) hoppas du hade en toppen kväll..pöss

2008-09-18 @ 22:16:02
URL: http://bella00.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Emma, du ska få ett nice recept av mig. Låter lustigt nu men tacofärs är det typ döpt till. Sjukt gott iaf! Tar tid att skriva bara och orkar inte det nu mitt i föreläsningen ;P

2008-09-19 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0