Varför är de sååå kallt?!

Kanske för att det börjar bli höst, eller är höst! Tiden går så otroligt fort....usch... Idag när jag kom hem från skolan va mina fötter som isbitar...kasta på mig mina fårtofflor och gjorde varmshoklad för att få upp värmen....mysigt.
Har bestämt att investera i ett större täcke oxå...så både jag och M får plats, extra mycket värme och mys!!!

Ska jobbar tis och ons denna vecka, ledig torsdag och skola på fredag :)  Helt oki schema! I helgen blir det eventuellt en tripp till Gbg med M, mysigt ska de bli om det blir av...annars får vi väl hitta på något annat eller åka någon annan helg.

Nu ska jag kolla klart på Outsiders sedan blir det att hoppa i sängen....för att läsa lite... Skönt att lägga sig tidigt!!!
M är på Hockey i Jönköping så han kommer inte hem förrens sent...då sover jag nog redan förhoppningsvis, men brukar ju alltid få en puss på kinden ändå...mys!!

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: bella

ja nu e fan hösten här brrr vill ha sol o värme ju.. ses snart gumman? pöss

2008-09-15 @ 23:21:58
URL: http://bella00.blogg.se/
Postat av: Eve

haha, hoppas han lussade skiten ur dom då? med alla frågor :) svinkallt ute ju! fast det är mys med lite höst också på något konstigt sätt :/ tack för titten igår :D puss och kram

2008-09-16 @ 11:34:29
URL: http://evelinatapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0