älska dig själv!

Funderar på om jag ska äta frukost eller om de räckte med en banan, tveksam till de. Idag är jag ledig från jobb o föreläsningar så det blir till att plugga stenhårt me allt som jag ligger efter med. Sen i eftermiddag ska jag handla mat o godsaker tills i morgon... Är ju MIN födelsedag dåe! Då blir de fest...hör av dig o kom hit :) Vin, mat,lek, sång o dans, kan inte bli bättre...haha.

Nä nu ska jag ta tag i alla miljoner saker som ska göras...


Bara dax att rycka upp sig själv och börja Älska mig själv! Så svårt kan de ju inte va..? Idag ska jag bara ladda positiv energi inför helgen och hoppas den blir lika lyckad som förra :D


Kommentarer
Postat av: Lollo

Grattis Emma! Hoppas du får en underbar dag, det är du värd! Puss å kram

2009-04-18 @ 09:15:52
Postat av: malin

Åhh grattis i efterskott... I hegen gjorde jag inte så mkt mest slappa faktiskt=)

2009-04-19 @ 20:58:52
URL: http://theoneandonley.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0