En lösning?

Kan pengar vara en lösning på alla problem just nu? (iaf bara för stunden)
Skulle ju vara helt underbart att ha tillgång till obegränsat me pengar just nu (säg en vecka) Då skulle jag kunna köpa en fin lägenhet, inreda, shoppa massa massa kläder och annat nödvändigt, unna mig behandlingar till mig själv;), boka resor med jämna mellanrum under detta året, göra spännande utflykter, köpa bil, ja finns sjukt mycket saker och det skulle deffinitivt underlätta i min gråa vardag....blir galen av tanken! Känns som att jag skulle stressa ihjäl mig för att hinna med allt....men just nu kräver jag mycket och om det inte är närhet får det gärna vara materiellt....
:D

Jag skulle bli lycklig för stunden.

*drömmer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0