I morgon.

VFU 7.30-12.30
Gina 13-19.15
Plugga

Dagen i morgon blir inte så slapp...hade gärna haft sovmorgon, men ikke. Bara att vara flitig...

Just nu sitter jag och tittar på Carl-filip som spelar P3, har ju nattgäst i natt :P Väntar på att Mathias ska komma hem med mera kotletter o potatis för jag är vrååål hungring.

Resa bokad 27 maj...jag längtar sååå...behöver verkligen komma bort härifrån för att tänka på något annat och förhoppningsvis bli klokare om vad jag egentligen vill...?! Rhodos, mamma, mormor, kusin o moster...kommer att bli gött :D

<3 Förvirrad <3

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: helen

Ne men fy va skönt!! AVIS!!

2009-04-21 @ 20:52:21
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0