Ny dag nu igen...?!

Dagarna bara rusar förbi....underbart, men stressigt. Vädret igår va ju toppen, tänk va lite sol kan göra med ens humör....men kändes som att jag blev lika depp igen när solen hade gått ner : Men nu är det en ny dag och solen verkar kika fram idag oxå :D

Ständigt denna osäkerhet som ekar i huvudet. Han gör mig förvirrad...vill jag, vill jag inte? Går det, går det inte? Han vet ju precis vad han ska säga för att få mig, men frågan är ju om han håller det. Blir tokig! Hur mycket ska jag klara av?!
*VILL*

Efter skolan idag blir det till att storhandla, behlöver fixa lite tills i morgon då mina Gina-tjejer kommer hit :D Mathias har lovat att hjälpa mig fixa lite mat...och eftersom att jag jobbar 9-18 i morrn, blir den mesta förberedelsen idag. Ska bli jätte skoj :)

Nu ska jag knapra i mig mitt torra knäckebröd och surpla i mig de varma teet för att gå iväg till skolan. Blir ingen föreläsning för mig nu på morgonen, måste förbereda litteraturseminariet *opps*

Kram hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0