utvilad?

Kalas igår...Helen som fyllt 25år :D Goda pajer och tårta bjöds de på....mums. Å massa fina paket fick hon, jag längtar tills jag fyller år (18 april) och får paket :P Tack snygging för ett mysigt kalas<3

Har precis vaknat och känner mig ågorlunda utvilad, skömt att det inte blev någon utgång igår.....då hade jag ju inte mått så här bra! Hoppas alla mina vänner hade jätte skoj utan mig, svårt att tro men... ;)

Idag blir det jpbb mellan 13-17.15 Sen ska jag kika på lägenhet, ska blir spännande. Hoppas den är nåt att ha, för har ingen ork/lust att leta runt.

Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Bella

vart ska du kika på lägenhet någonstanns gumman? krama om

2009-04-05 @ 23:43:59
URL: http://bella00.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack för att du kom gumman. Guld! Hur var lägenheten? Puss

2009-04-07 @ 09:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0