Förbannad.

Över att jag inte ska hinna med allt innan jag drar mot Sthlm i morgon... Skulle ju tvättat nu på morgonen, men de va nån idi*t som glömt att lämna tillbaka nyckeln till tvättstugan där den ska hänga!!!! Lagom förbannad när man har bokat tvättid och inte kan tvätta.....Uscha. Måste ju ha rena kläder med mig i morgon och jag har redan börjat gå på andra sorteringen i troslådan! *hatart* :( Så dagen började inte bra. Får se vad den har att ge senare....

Nu blir de till att handtvätta de viktigaste i handfatet....seeegt. jaja...bäst att snabba på, ska ner till stan o sola också är de tänkt. Sen jobb kl 15.....hade vart skönt att slippa....

Puss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0