Fullt upp.

Dagarna och veckorna springer iväg...hinner inte ens med hälften av allt jag måste! Shit.

I morgon blir det jobb till 18.30 sen hem och fira mamma som fyller år...på torsdag blir det mera jobb och lite plugg +en massa tvätt o fix. Å på fredag bär det av till storstaden :D *längtar sååå* Så skönt me ett miljöombyte och me mysiga människor.... Love it! Ska vara hemifrån ända tills på måndag, undra hur M ska klara av att vara ensam... :( Stackaren, kommer säkert ringa hela tiden....haha nä dåe.
Och nästa vecka börjar de tajta schemat igen.....plugg hela dagen på tisdag och jobb resten av veckan.... Är inte ledig förrens den 21/2 igen....suck. Men jag har valt detta själv, ingen annan jag kan skylla på....de skulle annars vara skönt ibland.  :( Blir bara lite knas av mina egna val här i livet....usch. Hur länge ska man orka?!

Nu skulle det ha blivit lite dipp och grönsaker, men orkar inte de, vill hellre krypa ner i sängen och glo på tv....

Puss o God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0