Ledig

Känns helkonstigt att vara ledig idag, jag som hade ställt in mig på att jobba. Därför är det lite svårt att komma igång med något annat, skulle behöva städa o plugga i massor....men varför tar jag mig inte i kragen o gör de ?? Shit va dålig jag är. Har iaf hunnit me en lååång dusch, massa god frukost, pussat älskling, surfat runt på nätet, fått inbjudan på middag kl 16, bokat en bowling tid me mamma i kväll... Ja...ganska bra dag ändå. Nu ska jag börja rensa upp på skrivbordet och fundera över ett brev till mina föräldrar på förskolan. Puss o hej.

Ps... Har någon nån inbjudan till Spotify till mig??! Vill ha!



Undra om man får blommor på lördag?!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja pengar är lycka utan dess like! :D

2009-02-12 @ 16:25:59
URL: http://kajjjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0