Ännu en tidig morgon...

Min frukost består av smörgås med räkost och tomat och en kopp te med mycker honung....helt tomt i kylen nu efter jag har vart där, måste handla..

Har redan hunnit duscha, torka håret, sminka mig, tagit på kläder och nu tagit sista tuggan på smörgåsen....dessa tidiga mornar får INTE bli en vana....behöver juh sooova.

Nu ska jag skriva det sista på arbetet och sedan åker jag till skolan för att lämna in det.....alltdi ute i sista sekund...dålig vana! Kl 9 börjar jag jobba, men går bara en kort dag i dag....slutar 15... GÖTT! Då ska jag prova dom nya jeansen som har kommit in, skit snygga!! Ljus tvätt me massa slitning.....Rockigt :P

Nu blir det plugg!!
Puss o hej.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas att du får en bra dag. Puss

2009-01-13 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0