Fika med Maria o Wincent idag

Nu har jag betalat räkningarna så imorgon dras de pengar jag ej får spendera...så sen är det fritt fram  för shopping :D (eller inte, men drömma får man)

I kväll har vi ätit goood kräftsoppa, mumsigt. athias är bäst på att fixa han :P
Åh, på fredag blir det sushi med Kajsa...jag längtar!! Va sjukt längesen nu...å blir nog lite vin oxå ;)

Va och fika med Maria och Wincent en sväng idag, mysigt. Alltid lika kul att träffas, skönt att prata av sig och mysigt att höra på bebisprat :) Sen blev de lite shopping och peppning inför i morgon...och om det nu förengångsskull skulle hände skriver jag det i morgon...så jag inte blir allt för besviken på mig själv! Nu är det skärpning, jag behöver ta hand om mig själv och min kropp!

Puss o kram....dax för sängen...

ÅH, förrensten visste ni att de fanns smaken cola i pez-godisarna....jag o Mathias blev jätte förvånade när vi såg de i godispåsen :D Kanske en ny favorit?! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0