Onyttigt?!

Tror ni mina jeans jag skulle prova har kommit in än? Nä!!! Men tydligen har dom fått dom i city-butiken....men den leveransen har inte kommit till oss!! Åhhh....hoppas de har kommit i morrn när jag börjar.....så nyfiken på hur dom sitter :P

Har precis tryckt i mig kotletter, sås och potatis... Mathias är bäst på de! Skulle vilja att klockan var 21 nu så jag kunde gå o lägga mig....mina ögon går i kors! Behöver sömn. Ska upp tidigt i morgon me....kl 6 ska vi (jag o M) skjutsa hans pappa till Helsingborg...sen kl 15 börjar jag jobba och direkt efter ska jag fika me brudarna....nice! Va ett tag sen vi sågs nu..så de finns säkert massa att prata om.

Matgias är rolig han....han tyckte såsen till kotletterna såg lite fet ut...så han tog bort lite smör för han ansåg att de skulle bli mer nyttigt dåe, men så fort vi hade ätit upp så föreslår han att vi ska äta chips o dipp o ha lite mys :P Tok!!

Så nu blir det strax chips o dipp o filmmys... <3

ps... betapet är våran nya drog!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Hej Emma. Hann inte prata med dig sist vi sågs. Hoppas allt är bra. Ser att även ni har hittat Betapet. Skoj va? Jag finns där som Snöa. Säg till så tar vi en match! Kram

2009-01-15 @ 13:43:59
URL: http://vilsenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0