Sååå trött....

Har redan varit upp i tre timmar! Bara för att plugga och så att jag ska hinna klart! Varför är jag alltid ute i sista sekunden??? Hur kommer det sig? Det ska bli ändring på det. (Säger jag iof varje gång....)

Vill bara krypa ner i sängen nu, under det varma sköna täcket....men det blir till att lägga mig tidigt i kväll istället...

Kl 10:30 ska jag vara på Påfågeln för att träffa min handledare, sen vid 12:00 blir det lunch med Mathias, är sugen på Thai-soppa...men kan inte alltid få som man vill....
Efter lunch blir det hem för att skriva klart det sista, referenserna och bilagor, sen inlämning av arbetet så jag blir av med det! Skööönt! Längtar tills slutet av denna dag! Sen i morgon är det dax att ge sig på nästa arbete direkt efter jobbet vid 15...*jippie*

Nä nu ska jag skriva klart det sista och sedan ta en promenad till pappa för att skriva ut det och sen vidare till Påfågeln...

Har ni lika mycket att göra som jag??

Ha en bra dag!

<3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

NEEEEEEEEEJ!!! Säg inte att du ska göra praktik på Påfågeln?!?!?!!? Det är ett av jordens värsta å otrevligaste ställe! Fly nu!! Det är ett rent helvete där, jag hade ångest varenda dag i 7 veckor när vi gjorde praktik där i 3an. De är ondsinta människor som jobbar där. Bara varnar dej! Byt till nått snällare dagis Emma :)

2009-01-12 @ 14:50:45
URL: http://kajjjza.blogg.se/
Postat av: Mariah

Hmm känns ju bra att läsa som förälder... NOT!

2009-01-15 @ 13:45:08
URL: http://vilsenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0