Tiden försvinner...

Sitter just nu och bara väntar ut tiden så jag kan gå till skolan...segt att vara där för tidigt.

Är förvirrad just nu över vad jag ska hitta på med mitt liv....skola eller inte?! Vad ska jag göra annars....kan ju inte jobba på Gina hela livet.... Känns som om jag har kört fast i att jag SKA jobba som lärare, eftersom jag alltid velat de... Men de kanske finns fler saker jag är duktig på och kan. Frågan är bara vad? Utbildning måste man ju ha till de flesta jobben, så det är ju inte bara att testa sig fram lixom..... ÅHH....Varför tveka nu! Har ju pluggat halva tiden, men är ändåförvirrad. Shit. Behöver gå till nån och prata om mina framtidsplaner. JAG vill ju veta vad jag vill! Hur ser era framtidsplaner ut???

Blir galen av allt tänk i mitt huvud....här är man 22 år och oroar sig för sin framtid, shit, hur ska de bli när jag blir 30...?
Tiden går fööör fort! Å här sitter jag och slösar bort den....men va ska jag göra???   :´(
Hela jag är upponer!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Emma! Tro mig, det är nog få som är riktigt säker på vad de verkligen vill bli. I går tänkte jag, fan. Det var ju veterinär jag skulle bli! Vad gör jag här...? Flera gånger har den tanken slagit mig och varit precis lika osäker som du är just nu. Jag är snart 30 och inte ens då är man alltså helt 100 på vad man vill bli. Hur du än väljer så är det viktigast att det känns rätt för dig! (Jag tycker dock att du känns som en underbar blivande lärare... ödmjuk, snäll, och lysande) Kram

2009-01-28 @ 18:38:33
URL: http://vilsenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0