En ny väg?

Känner mig så himla osäker på allt just nu...har inga mål, det måste vara det som är felet. Vill för mycket och fokuserar inte på något speciellt, utan bara kör.... Hm..ja, jag måset helt enkelt komma på ett mål jag vill uppnå och inte ha tusen sakar/önskningar jag vill uppfylla direkt. Det tar ju tid!

Kanske ska prova en ny väg att gå...kan behöva starta om. Ska ta och fundera på det under dagen och se vad jag tillslut kommer fram till....

I morses var jag på möte (Gina), nu skulle jag ha varit i skolan och redovisat, men känner mig inte klar och är osäker på allt jag har gjort....så jag ska ta ett snack med Gunnel och se om hon kan hjälpa mig mot rätt riktning igen...känner att skolan har fått ta mycket stryk nu.... Nåt måste ske.
Alla dessa krav överallt gör mig GALEN!!! Skola, jobb....privatliv....ja vad ska man välja, vilket ska prioriteras? Tankar snurrar i huvudet hela tiden. JAG HAR FÖÖÖR MYCKET ATT GÖRA! (Jag måste välja, men vill inte.)

En ny väg...det är det ända rätta....
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Eve

Det är skitsvårt att välja rätt :( vet vad du känner för press! Hoppas det löser sig :)

Kramar

2009-03-25 @ 21:00:34
URL: http://evelinatapper.blogg.se/
Postat av: Bella

det e jättesvårt att veta vad man ska göra. ingen än en själv vet vad som är bäst. Men förstår att du har mycket med allt nu och du både pluggar, jobbar och har strul i privatlivet. Behöver du prata så messa eller ring gumman <3

puss

2009-03-26 @ 12:32:59
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0