...

Lyssnar på Melissa Horn just nu, känner mig inte så ensam då konstigt nog, även om hennes texter kan vara sorliga så känns det bra... Har vart skönt att inte jobbat idag, det behövde jag. Hade däremot behövt att plugga en hel del, men har prioriterat mig själv denna dag! Vilket är ett måste för att orka allt annat!

Mys att träffa Frida och Helen idag med, på något underligt sätt känns allt mycket lättare när man är med vänner omkring sig, man blir starkare! Jag ska inte ta någon skit. Det är bara jag som kan förändra något. Å jag ska klara det. Behöver mer knuffar från alla håll och kanter så jag orkar med allt, mig själv och lite till. Skönt att få höra sanningen från andra, även om den är svår att ta till sig...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0