God morgon...

Inatt jag sovit väldigt bra ;) Vaknade ganska pigg, men samtidigt väldigt stressad över allt jag måste ta tag i.Idag blir det jobb för hela slanten...10-timmarspass here I come! Det suger faktiskt lite att jag kommer få vara inne den mesta tiden under våren (på jobbet) Vill och behöver se solen.... Kankske blir Grekland i maj...hoppas! Alltid något att se fram emot och dagarna kommer att bli något lättare...eller kanske inte...? jaja...

Försöker fundera ut mitt drömyrke...är ju många tankar som far runt i huvudet hela tiden...men jag kan inte komma på något (okej, lyxhustru, men då måste jag först hitta rätt Man vilket inte är så lätt:P). Vad är ditt drömyrke?

Kommentarer
Postat av: Mia

Mitt drömyrke är där jag trivs och mår bra. Där jag får en chans att utvecklas som person. Jag har alltid velat arbeta med djur men valde en annan väg i livet.. men vem vet jag kanske kommer dit en dag? Fast å andra sidan är läraryrket just nu ett drömyrke. Så länge jag känner att det ger mig något, mer än bara pengar på kontot!

2009-03-12 @ 08:52:19
URL: http://vilsenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0