God morgon

Sitter just nu och försöker få i mig lite frukost så jag ska orka dagen på "dagis".....Gröt o stekt ägg. Har sov morgon idag till 8:30...Wiiiee (bättre de är 6:30.)

För ett par veckor sen köpte jag träningskort på feel good...va jätte duktig i början, men har vart lite hängig och förkyld nu så har inte varit där på ett tag......å de är ju sååå svårt att komma igen....usch.... Men idag ska jag ta mig ner efter VFU:n, bara halsontet är borta tills dess.

Min vecka...
Måndag: VFU och plugga
Tisdag: VFU, plugga och städa
Onsdag: VFU och plugga
Torsdag: VFU och plugga
Fredag: ska jag jobba (Gina) och plugga
Lördag: är den första lediga dagen på sjukt lääänge....ska man ta hand om sig själv eller försöka träffa så många vänner som möjligt?!
Söndag: ska jag jobba (Gina) och plugga


Vist ska man vara glad för det man har.....?!

Kommentarer
Postat av: Bella

låter som en stressig vecka gumman krama vi ses när du har tid och hoppas de blir snart.. du får varamed på våra myskvällar snart babe <3

2009-03-02 @ 20:10:38
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0