Ordbajs...

Hemma idag....det har varit väldigt mycket det senaste och mitt huvud och min fina fasad klarar inte det, tror jag kommer sprängas snart. Tror det är dax att dra ner några varv på tempot, vara glad för det jag har och verkligen ta vara på det som är nu! Men det är så svårt....vill göra allt samtidigt som jag inte vill göra något alls. Känner bara en massa press från alla håll o kanter.... Man ska va den perfekta flickvännen samtidigt som man tjänar pengar och bana upp för sin karriär....och mitt i denna smet ska man ta hand om sig själv, sina vänner och framförallt sin pojkvän!? Vet inte hur tiden ska räcka....behöver en paus från allt för att tänka igenom saker o ting...och det räcker inte med en dag (som jag trodde i morses) Utan krävs  en låååång tid för att förstå vad som är viktigt i livet. Jag behöver en PÅMINNELSE!! Släpp alla krav!
De beslut jag har gjort, var rätt precis i det ögonblick det var. Jag kan inte ändra det som skett utan bara leva i det jag har...JUST NU! (tänk om jag bara kunde ta till mig det)

Vill bara gräva ner mig i ett svart hål....bort från allt, för att förstå mig själv.


Kommentarer
Postat av: Mia

Kram på dig Emma!

2009-03-03 @ 18:39:56
URL: http://vilsenmia.blogspot.com
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna in min blogg om du har lust =) kram!

2009-03-03 @ 18:52:42
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0