sömnbrist

Vill ligga i min varma säng nu! Orkar egentligen inte jobba...vill dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen... Har sovit sjukt dåligt i natt, vaknar hela tiden och kan inte somna om :(

Jobbar hela dagen, skolan kommer i kläm. Suck....måste ringa Gunnel för att prata lite om min skolgång...har lixom ingen motivation, finns ingen ork till något.
Depp-Emma är i farten!


Redovisningarna på onsdag kan jag ju ta och glömma...hinner inte klart...Fan.

Ska iväg snart, Hanna var gullig och kunde plocka upp mig på vägen till jobbet :) Så jag slapp att gå i snön...jävla snö. Det var ju vår nyss...?!

Nu när Mathias har flyttat ut så ska jag ta och fixa i ordning garderoben, med bara min kläder, vika och hänga upp snyggt. kanske man blir på lite bättre humör. Vill ha ett sminkbord också, men känns onödigt att lägga pengar på om jag bara ska bo kvar i en och en halv månad....ska fundera på det.. Vill ju att det ska kännas mer som MITT hem nu, inte VÅRT. Så lite styling kanske jag får fixa ändå...
Måste börja spara pengar också, har tänkt på det förut, men nu är det verkligen ett måste. Inga av möblerna i lägenheten förutomsängen är min....shit. Så frågan är hur jag ska göra för att få ihop pengar snabbt?! Gahh.

Puss o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0