Söndag

Känns som att singellivet går lättare för varje dag (känns skumt att kalla mig själv  singel). vIst har jag upp o ner gångar, men känns ändå liiiite accepterat.

Igår hade vi en sjukt kul kväll, älskar när man bara kan släppa loss och inte bry sig om nåt. Riktigt skönt och behövligt. Det är värre idag när man inte alls är så stark o säker längre :( Vaknar upp ensam i sängen och inser att jag är ENSAM...

Idag ska jag försöka städa upp lite här hemma och plugga så gott som jag kan (alltså inget :P) Ha det bra...

puss o hej

Kommentarer
Postat av: Bella

visste inte att du hae blivit singel =( det finns alltid dom tider man känner sej så sjukt ensam. Puss <3

2009-03-23 @ 01:50:04
URL: http://bella00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0