Vit helg.

Har börjat komma fram till hur jag ska göra med allt...först o främst måste jag dra ner på något av jobbet eller skolan (Vad de blir lär ni märka längre fram....) Just nu ska jag koncentrera mig på det som måste göras precis nu, en sak i taget! Annars blir jag bara mer förvirrad och deppad. Ska satsa 100% på att jag själv ska må bra, jag måste komma i första hand innan jag kan göra något annat...

Tack Helen för givande, små, korta "samtal".....skönt att bara bolla lite tankar med någon... I NEED IT!

Ett framsteg i mitt upponerpåvända liv??


Nu blir det till att borsta tänderna för att sedan krypa ner i sängen för att glo på tv tills ögonlocken inte orkar mer...
Puss o godnatt
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0