Behöver få vila ut...

Nu ska jag krypa ner i sängen...för att glo på tv några minuter till och sedan somna sött :P

I morgon är jag ledig från jobbet, men har tusen saker som måste fixas med.
  • Städa hela lägenheten (ordentligt, inför visningen)
  • 11:30 möte i skolan
  • 13:00 ett annat möte
  • Tvätta (helt tomt på handukar o kläder)
  • Åka till tippen och återvinningstationen (fyller nog hela viton med skit)
  • Plugga sjukt mycket!
  • 20:00 Visning av lägenheten
  • Tänkte få in en timmes träning oxå, men känns helt kört.
+ Pontus är dööö sjuk (influensan eller  nåt) så jag har lovat att titta till honom under dagen, med mat o annat behövligt.

Allt detta är måsten, tänk då att man ska leva lite imellan också....shit, kommer vara ett vrak i morgonkväll... Trodde man skulle få vila ut på sin enda lediga dag i veckan :(

Puss o God natt alla glada...

Kommentarer
Postat av: Bella

du e duktig gummankrama men se till o få en dag i helgen som du kan vila ut på. puss

2009-05-14 @ 08:24:59
URL: http://bella00.blogg.se/
Postat av: bröllopsbloggen

Hej, mitt sociala experiment bröllopsbloggen har nu funnits i en vecka och redan nu har tusentals besökt bloggen.

Jag vill gifta mej min plånbok säger annat så nu är bröllopsbloggen startad där jag söker privat personer företag som kan hjälpa mej förverkliga min dröm...



kan du hjälpa mej??

kanske en länkning eller följa mej på min resa...

allt räknas! tillsammans kanske vi lyckas



kram

2009-05-14 @ 08:29:20
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Håll ut Emma! Snart har ju du semester å då kan du bara ligga å njuta i solen å värmen i grekland :)

2009-05-14 @ 12:56:40
URL: http://kajjjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0