Tisdag

Idag har jag vart ledig :D Lovely!
Har varit och tränat med Mia (som är grymt duktig), efter det va jag helt slut i ben o axlar....shit, måste bli oftare...som belöning åt jag och Mathias pizza nu i kväll :) Italiensk med Parmaskinka på :)
Annars har jag bara slappat idag...har varit behövligt.

I morgon är jag oxå ledig :D Då blir de sushi med KaJsa o Hannes, sen mys me MIa, Wincent, Helen o Twinsen :) Längtar! Hela dagen kommer bli toppen, underbara människor runt mig hela tiden :D

Puss...i natt ska jag sova gott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du e me duktig gumman<3 Pizzan var du absolut värd=) Tack för idag, var jättemysigt ju=)

2009-05-20 @ 22:52:48
URL: http://mialundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0