Sopplunch

Idag var vi bjudna på sopplunch hos faster. Skaldjurssoppa och kycklingsoppa...mumsfilibaba...älskar att bli bjuden på lunch. Här hemma är det nämligen lyx att äta lunch, det händer väldigt sällan att jag fixar lunch till mig själv och bjuder jag hem någon blir det oftast fika med massa sötsaker. Tyvärr...men så mycket godare och roligare det blir med mumsig fika istället för mat.

Vädret har varit toppen idag så vi passade på att ta en skön vinterpromenad i solen och jag kom på mig själv med att älska vintern där för ett tag. För när det är 10-, vitt överallt och strålande sol så är vintern väldigt mysig. Jag hoppas på samma väder när jag vaknar i morgon.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0